projektspecifik

Hold styr på beskrivelsesfilerne

Traditionelt ligger der et kæmpearbejde i at alene holde styr på alle filerne i et beskrivelsesprojekt. Alt dette slipper du også for, da Bdoc placerer sine data i en database. De færdige beskrivelser kan trækkes ud af Bdoc som PDF-filer, som kan udsendes digitalt og arkiveres i virksomhedens dokumentstyringssystem. Det at data ligger i en database muliggør dertil, at der kan foretages hurtige søgninger på tværs af projekter.

Bdoc hjælper med at holde styr på, hvilke arbejder de forskellige entrepriser består af, samt hvilke bygningsdele, der indgår i de enkelte arbejder. Flyttes en bygningsdel fra et arbejde til et andet, sørger Bdoc for, at dette er koordineret på indholdsfortegnelser, tilbudslister, henvisninger i arbejdsbeskrivelser – alle steder, hvor der er refereret til bygningsdelen.

De projekterende skal ikke bruge tid på formatering og grafisk layoutarbejde, men kan koncentrere sig om det faglige indhold af beskrivelserne. Resten sørger Bdoc for.

 

Click & Share